Loading ...
close

خرید آنلاین کتاب روانشناسی

logo

 

 

خرید کتاب روانشناسی

 

در نشر چیکادی طیف  گسترده ای از کتب روانشناسی  در زمینه های مختلف معرفی خواهیم کرد . اگر بدنبال افزایش دانش و آگاهی از ساختار ذهن و چگونگی عملکرد آن و شناخت بیشتری از رفتار های اجتماعی هستید . می توانید از ویترین نشر چیکادی استفاده کنید . ما سعی خود را برای معرفی بهترین کتاب های الکترونیکی روانشناسی خواهیم کرد.

مطالعه کتاب در هر موضوعی که باشد مفید و ارزشمند است. ذهن انسان همواره نیاز به گسترش اطلاعات در زمینه های گوناگون دارد و مطالعه کتاب بهترین روش برای گسترش اطلاعات ذهن است. کتاب های روانشناسی به پژوهش و مطالعه روان و ذهن انسان می پردازند و رفتار های انسان را می سنجند. بنابراین مطالعه کتاب های روانشناسی به درک و شناخت بهتر انسان از خویش منجر می شوند.

زندگی های شلوغ و پر مشغله امروزی خود فرصت مطالعه را از افراد گرفته است و شاهد پائین آمدن سرانه مطالعه هستیم. از دلایل کم شدن مطالعه، خود می تواند نداشتن زمان کافی برای خرید کتاب نیز باشد. مشغله های امروزی توانایی صرف زمان برای به خرید رفتن و خریداری کتاب را از افراد  گرفته است. پس وقتی صحبت از خرید آنلاین کتاب روانشناسی می شود افراد زیادی از این نوع خرید استقبال می کنند. خرید آنلاین کتاب روانشناسی  نیازمند صرف زمان طولانی برای به خرید رفتن و تحمل عواملی چون ترافیک خیابان ها و... نیست. در واقع شما با خرید آنلاین کتاب روانشناسی می توانید به بهترین روش در زمان خود صرفه جویی کنید و از همان زمان صرفه جویی شده استفاده کرده و کتاب مورد نظرتان را مطالعه کنید. اگر شما از آن دسته افراد  هستید که علاقه زیادی به مطالعه کتاب های روانشناسی دارید می توانید با خرید آنلاین کتاب روانشناسی هم در زمانتان صرفه جویی کنید و هم به مطالعه کتاب روانشناسی مورد علاقه یا مد نظرتان بپردازید.

 

 

 

 

کتاب جادوی 3-2-1

 

نویسنده:دکتر توماس فلان

مترجم: سید محمدرضا حسینی

 

معرفی: کتاب جادوی ۱۲۳ به والدین کمک می کند که برای فرزندانشان محدودیت هایی را تعیین کنند و با تجزیه کردن کار پیچیده ی فرزندپروری به سه مرحله ی ساده ی کنترل کردن رفتار نامطلوب- تشویق کردن رفتار خوب و تقویت کردن روابط شان با فرندانشان به آن ها این امکان را می دهد که به مدیریت کردن موثر خانواده شان برگردند و دوباره از بودن با فرزندان شان لذت ببرند.

 

  

 

 

 

10 دلیل برای مطالعه ی روان شناسی

خواه ما در لحظه ی سرنوشت ساز زندگی مان قرار داشته باشیم که باید کاری را انتخاب کنیم که دوست داریم در آن کار کنیم، یا اگر فکر کنیم زمان تغییر و فراگیری چیز دیگری است، مطالعه ی روان شناسی همیشه گزینه ی خوبی خواهد بود. البته بایستی روی دو نکته ی مهم تامل کنیم: آن چه که به دنبال آن هستیم و آن چه را که می خواهیم به دیگران ارائه کنیم.

 

1 - روان شناسی به ما کمک می کند خودمان را بهتر درک کنیم

مطالعه ی روان شناسی باعث می شود ما از خودمان سوالات زیادی بپرسیم. سوالاتی که همیشه جوابی ندارند. ولی سوالاتی که به ما کمک می کنند دائماً جستجو کنیم و کشف کنیم. این ماجرایی خواهد بود که ما هر روز خودمان را و دیگران را کمی بیش تر بشناسیم و بتوانیم برخی نگرش ها و ایده هایی که قبلاً برای ما خیلی مهم بودند را رها کنیم.

2 - ما یاد خواهیم گرفت روش های علمی را ارزیابی کنیم

ما بایستی درک کنیم که که برای رسیدن به برخی نتیجه گیری ها، برخی داده ها و بینش ها بایستی کار را با تلاش بیش تر و علمی تر با دقت زیاد انجام دهیم. این کار همیشه بر مبنای یک سری روش های پژوهشی است و این شیوه ی موفق یک متخصص روان شناسی است. از طرف دیگر بحث روان شناسی پاپ یا عامه پسند مطرح است که عموم مردم خیلی دوست دارند و ما روزانه در مجله ها یا شبکه های اجتماعی می بینیم و ممکن است مبنای علمی قوی نداشته باشند.

3 - شما تفکر انتقادی را رشد خواهید داد

اکثر داده ها، تئوری ها، رویکردها و حوزه هایی که مطالعات روان شناسی را می سازند به ما کمک می کنند تا تفکر انتقادی را رشد دهیم. خواه ما دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم اگر می خواهیم متخصص خوبی شویم و اگر واقعاً می خواهیم بدون این که درستی و احترام و افتخار خود را از دست بدیم برای مردم مفید باشیم این یک شرط ضروری است.

4 - درک بیش تر از روابط انسان

مطالعه ی روان شناسی خود به خود ما را تبدیل به انسانی شادتر، موفق تر و از نظر روان شناسی سالم تر (حداقل نه اکثریت) نخواهد کرد. روان شناسان هم از افسردگی و اضطراب رنج می برند. آن ها هم مصون از شکست در روابط عاطفی نیستند. ولی یک روان شناس به مسائلی که برای او اتفاق می افتد و اطراف او در جریان است خیلی آگاه ترست. این باعث می شود او روابط انسان ها را خیلی بهتر درک کند و به موقع درخواست کمک کند یا این که به موقع به دیگران کمک کند که بهترین نتیجه را داشته باشد.  

5 - شما مراحل رشد انسان را درک خواهید کرد

درک این که چطور ما رشد می کنیم و این که ما به عنوان انسان در سرتاسر زندگی چگونه تغییر می کنیم نه تنها دانش ارزشمندی را در اختیار ما قرار می دهد. معمولاً همچنین ما را نسبت به مشکلات دیگران و مصیبت ها و تردیدهای آن ها حساس تر می کند.

6 - شما در مورد بیماری ذهنی دیدگاه جدیدی پیدا خواهید کرد

مطالعه ی روان شناسی به شما اجازه می دهد تا خیلی از عقیده های غیر علمی مرتبط با بیماری ذهنی که افراد به آن اعتقاد دارند را رد کنید. به عنوان مثال تفاوت بین آن چه سندرم، اختلال، یا بیماری است را خواهید دانست.

7 - برای هر اشتیاق و علاقه ی شدید در روان شناسی تخصصی وجود دارد

همه ی روان شناسان، روانکاو یا پیرو اصول فروید نیستند. از این گذشته، اکثر روان شناسان روانکاو نیستند. تحصیل در رشته ی روان شناسی به ما این فرصت را می دهد تا بعداً در طیف گسترده ای آموزش ببینیم، تا بتوانیم انتخاب کنیم کدام یک را بیش تر دوست داریم. انتخاب ها زیاد هستند:

روان شناسی بالینی

روان شناسی تربیتی

روان شناسی ورزش

روان شناسی قانونی

روان شناسی سلامت

روان شناسی سازمانی

روان شناسی کودک و نوجوان

روان شناسی اجتماعی

 

8 - روان شناسی مکملی کامل برای سایر رشته ها

حوزه های تحصیلی زیادی نیستند که به اندازه ی روان شناسی مکمل رشته های دیگر باشند. خیلی  بیش تر از داشتن یک برنامه ی آموزشی خوب مطالعه کردن روان شناسی به واسطه ی درک کردن خیلی بهتر رفتار انسان، با همه ی تعامل اجتماعی آن، زبان، ارتباط، انگیزه و تصمیم گیری ما را غنی می سازد. این فرایندها اغلب برای داشتن دیدی کامل تر در مورد سایر علوم ضروری می باشند.

 

9 - ما یاد می گیریم خیلی بهتر ارتباط برقرار کنیم

این جنبه ای است که همیشه در مورد آن صحبت نمی کنیم. اما چیزی که دانشجوی روان شناسی در مطالعات روزانه اش کشف می کند کسب مهارت هایی در مدیریت هیجان هاست یا به واسطه ی درک خیلی بیش تر زبان بدن در کنار تمام نکات دقیق و ظریف آن در واقع توانایی بیش تری در ارتباط میان فردی به دست می آورد. ما نه تنها در مورد بهبود توانایی در جمع صحبت کردن مان حرف می زنیم بلکه همچنین در مورد نحوه ی شروع بهتر ارتباط مان با دیگران سخن می گوییم. ما افراد را از طریق ارتباط غیرکلامی، تن صدا و حالت های چهره ی آن ها درک می کنیم و قادر خواهیم بود گفتگو همدلانه تر و موثرتری با آن ها داشته باشیم.

 

10 – تحصیل در رشته ی روان شناسی می تواند اولین گام به سوی بهترین مرحله از زندگی شما باشد

ما در ابتدا گفتیم که می توانیم 1000 دلیل برای مطالعه ی روان شناسی به شما ارائه دهیم اما یک دلیل وجود دارد که از همه ی دلایل برتر است، روان شناسی یک علم جذاب است و می تواند مرحله ی کاملاً جدیدی در زندگی ما باز کند. گاهی اوقات روان شناسی، علوم اعصاب و تمام رمز و رازهای آن است. از طرف دیگر نوعی درمان است. بعضی اوقات هدف آن کمک به بچه ها یا تمرکز روی حوزه ی آزمایشی تر پژوهش است. بنابراین روان شناسی علم بسیار گسترده ای است.

 

 

درباره روانشناسی بیش تر بدانیم

اصطلاح علم روان شناسی به مجموعه ای از دانش روان شناسی (به عنوان مثال دانش مربوط به مغز، رفتار، جامعه یا فرایندهای ذهنی) اشاره دارد که از طریق کاربرد اصولی روش علمی به دست آمده است. اصطلاح علم روان شناسی همچنین می تواند به فرایند انجام دادن پژوهش روان شناسی از طریق استفاده از روش علمی اشاره داشته باشد.

علم روان شناسی برای جامعه مفید است و زندگی ما را بهبود می بخشد. روان شناسان روابط بین عملکرد مغز و رفتار، و محیط و رفتار را مورد بررسی قرار می دهند و با به کارگیری آن چه یاد می گیرند باعث افزایش درک ما و بهبود جهان اطراف ما می شوند.

بنابراین اگر علاقه مند به کتاب های روانشناسی هستید می توانید با خرید آنلاین کتاب های روانشناسی و دانلود رایگان کتاب های روانشناسی به اطلاعات خود در رابطه با این علم جذاب بیافزایید. در ادامه به شرح بعضی از شاخه های روانشناسی می پردازیم.

 

کتاب روانشناسی آنلاین

 کتاب روانشناسی بالینی

در کتاب های روانشناسی بالینی به درک، پیش بینی و درمان ناهنجاری ها ناتوانی ها و آشفتگی های هیجانی زیست شناختی و روان شناختی اجتماعی و فردی افراد پرداخته می شود. روانشناسی بالینی نقش هایی شش گانه دارد که مداخله و درمان، مشاوره، پژوهش، مدیریت و غیره در راستای درمان و تشخیص بیماری ها و پژوهش در مورد آن ها از این نقوش شش گانه هستند. اگر علاقه مند به  آگاهی بیش تر از  شاخه روانشناسی بالینی هستید می توانید با خرید آنلاین کتاب های روانشناسی مرتبط با این شاخه آگاهی خود را بالا ببرید.

 کتاب روانشناسی رشد

در کتاب های روانشناسی رشد به مطالعه، تفسیر و تحلیل تغییراتی که افراد در طول زندگیشان متحمل می شوند می پردازند. در این شاخه از روانشناسی از  رشته های مختلف زیست شناسی، جامعه شناسی تعلیم و تربیت و ادب پزشکی نیز می توان کمک گرفت و با دخیل کردن و یاری جستن از این علوم به تفسیر و توصیف بهتر روانشناسی رشد رسید. همانطور که پیش تر گفتیم روانشناسی رشد به تفسیر تغییرات فرد در طول زندگی اش می پردازد در واقع این شاخه از روانشناسی از تولد تا مرگ افراد را در بر می گیرد اما تمرکز بیش تر این شاخه روی کودکی و نوجوانی افراد است. بنابراین اگر به هر دلیلی علاقه مند به شاخه روانشناسی رشد هستید با خرید آنلاین کتاب های روانشناسی مرتبط با این شاخه به آگاهی خود درباره روانشناسی رشد بیافزایید.

 

 کتاب روانشناسی صنعتی-سازمانی

این شاخه از علوم روانشناسی به تازگی رواج یافته است وکتاب های مرتبط با این شاخه به مطالعه رابطه انسان در دنیای کار می پردازند. در این شاخه پژوهش ها در رابطه با نیروی انسانی و جنبه های کاری انجام می شود و به مسائلی که انسان در تجارت و صنایع با آنها مواجه می‌شود پرداخته می شود. روانشناسی صنعتی و سازمانی می‌تواند با حل مشکلات کارکنان در قسمت های مختلف مثل تخصص انرژی مشکلات آنها را حل کند و نتایج بسیار مفید و موثری را به ارمغان بیاورد. پس اگر شما هم بدنبال کسب آگاهی و بهبود روابط خود در دنیای کار هستید با خرید آنلاین کتاب های روانشناسی مرتبط با روانشناسی رشد به خود و روابطتان در دنیای کار کمک کنید.

مزایای خرید آنلاین کتاب روانشناسی

  1. از اتلاف وقت دوری کرده و در زمان خود صرفه جویی  می کنید.
  2. به مطالعه و آشنایی بیش تر با این علم وسیع می پردازید.
  3. تنوع بالایی از کتاب های روانشناسی را مشاهده می کنید.
  4. نیازمند جست و جو در کتابخانه های متعدد برای یافتن کتاب مورد نظر خود نیستید.
  5. با خرید آنلاین کتاب های روانشناسی خریدی آسان را تجربه می کنید.

 

ما در نشر چیکادی، برخی از کتب روانشناسی را جهت دسترسی آسان شما به صورت رایگان برای دانلود قرار داده ایم. برای دانلود رایگان کتاب های روانشناسی کلیک کنید.

 

 

 

 

 

    

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

   

 

 

 

 

مقالات مرتبط

.......................................................

 

مقاله پژوهشی

روانشناسی بالینی و شخصیت

خانواده پژوهی

 

 

 

 

 

کتاب های رایگان

.......................................................

 

کتاب کودک درون

کتاب زندان فرزندان

 کتاب شخصیت خودشیفته

 

 

 

 

 

راه های ارتباطی  با ما

.......................................................

 

واتساپ : ۰۹۳۶۴۱۵۲۲۲۷

ایمیل ارتباط با ناشر : info@psychebooks.com

 

 

 

کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد